Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Wednesday, February 4, 2009

Anakku di KMC

Wad 509
Blok Baru
Kedah Medical Center

28 Januari 2009 jam 0700... tatkala aku hendak membukakan mata untuk bersiap ke kerja setelah cuti panjang tahun baru cina.. badan anak aku masih lagi panas.. setelah 2 malam berturut demam.. aku mengambil keputusan tidak boleh berlengah lagi.. bimbang sesuatu yang lebih buruk akan terjadi.. anak aku hanya demam pada sebelah malam sahaja..
kami mengambil keputusan untuk terus mendapatkan rawatan pakar.. itulah gunanya anda mempunyai medical card Prudential Takaful BSN.. baru aku terasa benar2 berbaloi tiap2 bulan membayar premium insurans anak aku.. dengan kelayakan yang ada pada insurans anak aku tu.. anak aku telah diadmitkan ke wad yang berharga RM120 semalam.. sepatutnya dia dapat yg RM150 semalam tapi dah penuh.. 
Apa yg aku nak ceriterakan kat sini.. buat sahabat2ku yg belum mengambil insurans.. silalah ambil.. banyak kegunaannya.. namun perlulah berhati2 agar tidak tersilap pilih.. aku sebagai sahabat hangpa semua.. kalau nak khidmat nasihat boleh.. wife aku merupakan ajen sepenuh masa Insurans Prudential Takaful BSN.. setakat hari nie memang terbukti the best di Malaysia nie.. yang penting ianya sistem islam.. ada board syariah yang mengwal investment dia.. 
nak dipendekkan citer.. anak aku boleh discaj pada 30 Januari 2009.. bil kena dalam RM 1k ++ lah.. bayang kan kalau aku xdak insurans.. mana nak cekau.. so insurans cover la...
kalau korang nak tau lebih lanjut bolehlah contact aku.. kita set appointment.. 
Aku nak ucapkan terima kasih buat isteriku kerana menjaga anak aku siang dan malam di KMC.. bukan senang nak jaga.. ditambah pulak bila dah dipasang dgn drip tu.. anak aku dah la active... thanks sayang!




1 comment:

Anonymous said...

Cian die masuk wad..

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS