Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Monday, February 2, 2009

Lama tak UpdatE

Assalamualaikum w.b.t.

dah lama aku xmengupdatekan blog nie.. sejak kebelakangan nie aku agak sibuk dengan tugas2 di pejabat dan tugas2 sebagai sorang ayah.. dan tugas sebagai abang..

tugas2 di pejabat..
 - kena handle Majlis Meraikan Pesara 2009.. last minute keja.. aku kena jadi MC.. ramai officer xdak.. so tinggal 2-3 org je yg kena uruskan.. majlis berlangsung pada 29/01.. ada raptai sikit pada 28/01.. so schedule agak pack utk 28 & 29.. since cuti raya cina sampai 27..

- maklumbalas dan laporan yg macam2 daripada unit keutuhan kementerian.. semua nak segera.. sampai ari nie.. nak report tu semalam.. isk.. ishk..

- tiba2 lak nak maklumbalas PIPP lak.. urgent..

- kes2 sumer aku letak tepi dululah

tugas2 sebagai ayah..
- tiba2 time tu gak la anak aku demam.. dah demam 2 hari.. so aku terpaksa bawak anak aku gi ke KMC (Kedah Medical Center).. pagi 28/01.. ingat nak minta excuse daripada majlis tu.. tapi xdapat coz xdak officer dah..

- so.. pagi gi antar anak aku gi KMC kena tahan kat wad lak.. so.. ptg kena bergegas balik perlis coz keja xsiap lagi.. malam tu balik alor setar semula.. jengok anak aku.. aku kena stay sampai dia tido baru aku boleh balik umah ayah aku utk tido.. xleh tido situ coz bilik sharing..

- pagi2 esoknya aku gi keja semula di perlis.. sempat aku jengok anak aku jap kat wad pagi tu sebelum gi keja dalam kul 6.30am.. dia masih tido.. 

- gi perlis.. petang handle majlis tu.. abis majlis balik ke umah aku kat beseri.. amik barang2 sikit..

- jumaat aku amik cuti.. ye la kan anak aku sakit.. takkan aku tak cuti..

tugas2 sebagai abang..
- adik ipar aku selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada jam 3.03 pagi di pusat rawatan mahsuri, jitra.. 

- selepas aku melayan anak aku utk tido.. bila aku balik ke umah.. diberitakan adik ipar aku dah sakit nak bersalin.. so bergegas lah semua ke Jitra.. tunggu sampai adik ipar aku bersalin jam 3.03pagi..

-lebih kurang jam 4pagi baru balik umah parents aku utk tido..

-keesokkannya.. shift aku la pulak jaga anak aku.. 

3 comments:

marmalade said...

hope your son is ok, bad =) dia sakit apa?

Al Hadi said...

mak oi, busynya!

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

marmalade - thanks.. demam selsema.. tapi utk budak kecik apa2 penyakit pun bahaya..

pengejar masa - xterkejar masa aku..

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS