Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Saturday, April 9, 2011

Hidden Conspiracy..

assalamualaikum....

dah lama rasanya aku tak post dlm blog (hahaha.. xyah mention pun sebenarnya coz dah byk kali aku try start 1st gear balik utk cuci sawang labah yg dah byk melekat dalam blog nie... )

aku tergerak untuk post gak nie coz aku nak share pendapat aku.. aku nie penjawat awam.. kadang2 aku rasa tak fair bila masyarakat (skema tu guna perkataan nie).. blame penjawat awam nie dgn berbagai tuduhan.. sebab apa aku keja dgn gomen??

masa kecik2 dulu hangpa semua ingat tak kita kena isi cita2 kita nak jadi apa.. korang letak apa? aku? mana pernah aku letak dalam profil tu nak jadi PTD.. xpernah tau pun apa itu PTD.. aku pernah kerja dgn swasta.. tapi bila aku fikir2 balik, keja dgn swasta nie matlamatnya hanya nak maximize profit.. aku nak buat something yg lebih dari tu.. aku nak sumbang something yg lebih besar.. aku nak org ingat aku kalau aku dah xdak nanti.. (ceh.. bunyi cam hebat je...)

bebalik pada citer asal aku.. berkaitan kes terjun2 bangunan nie.. aku tak rasa agensi tu yg salah.. agensi tu buat keja tu coz nak pastikan xdak org terima rasuah.. diaorg bekerja mengikut arahan org atasan.. apa korang nak fikir pun lantaklah , nie pendapat aku.. jika korang tgk pada detail kejadian.. 2 kes.. cara kematian yg sama.. aku dapat rasakan something fishy happen here.. i still think that there is somebody or other team behind all of this..

maybe sebab aku slalu tgk citer2 ttg conspiracy nie.. tapi aku rasa la mmg ada conspiracy.. nak tulih banyak2 pun nanti aku lak yg kena.. huhu.. selagi aku nie penjawat awam aku masih terikat dengan Peraturan2 Pegawai Awam (Kelakuan & Tatattertib)1993..

oklah kalau aku boring nanti aku tulis lg..

No comments:

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS