Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Thursday, January 1, 2009

IsraeL JahanaM!!!!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

hari nie aku rasa mcm nak tulis sikit ttg nasib palestin.. selepas aku baca blog syarilkadir.. tgk gambar baby terkorban baru2 nie.. amatlah sedih rasa dihati nie.. sedih.. itukah yg mampu kita rasa disini.. sedih tgk nasib rakyat palestin.. sedih tgk gelagat anak muda di Malaysia meraikan tahun baru!!.. 

aku pernah bermimpi dulu.. bangun di suatu pagi.. dan nasib negara kita nie sama dengan palestin.. bom sana sini.. rumah dah xserupa rumah.. main priority hanya lah keselamatan diri & keluarga.. aku baca dalam paper semalam.. mohammad ayyad,11.. dia kata depa sentiasa hidup dalam ketakutan.. isk..isk.. kalau lah negara kita macam tu?? 

beribu2 negara dalam dunia.. kenapa xleh diamkan israel laknatullah nih!! aaarghh!! kalau aku ada super power.. akan aku hancurkan pemimpin2 jahanam israel nih..!! apa yg selalu kedengaran hanyalah.. kami mengutuk serangan yg dilakukan oleh israel.. kutuk.. kutuk.. apa yg berubah??!! cuba bayangkan kalau negara kita berada dalam situasi sedemikian.. dan apa yg kita dengar dari negara lain hanyalah seperti tu gak.. "negara kami mengutuk serangan amerika ke atas malaysia..".. 

seriously.. aku memang risau.. sebab tu aku pernah bangkitkan soalan masa kat polis.. masa kat tentera.. adakah kita dah bersedia sekiranya diserang??

apa yg aku boleh buat?? takkan aku just nak teruskan dgn normal life.. bangun pagi.. gi keje.. petang balik keje.. pastu malam tido.. arrghh.. memang aku geram.. aku xdapat buat apa2.. israel jahanam.. hanya doa dalam tiap kali lepas solat je lah.. 

barack obama?? adakah dia akan menjadi perubah tradisi kepimpinan presiden us?? namun dari cerita-ceriti yg aku dengar.. dia pun sama ja.. ntahlah.. harap2 ada la perubahan.. 

"Ya ALLAH selamatkanlah saudara-saudara ku di Palestin.. dan saudara-saudaraku diseluruh dunia yang teraniaya.. kau jahanamkan.. kau hancurkan.. israel laknatullah.. amin.. amin.. amin ya rabbal a lamin.."

1 comment:

Anonymous said...

zionis celaka.

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS