Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Monday, December 22, 2008

WoodBall.. 'Update'

Setelah berjam2 aku mencuba.. akhirnya aku berjaya memuat naik gambar peralatan yg digunakan untuk bermain woodball.. internet slow sikit coz half of bandwith telah diconvertkan ke talian espkb bagi membantu melancarkan urusan espkb.. cuma aku paparkan gambar2 peralatan je.. insyaallah nanti aku letak gambar cara permainan pulak..
Sebenarnya aku baru sahaja pulang dari lawatan ke PPD Temerloh.. kat sana (pahang) telah pun terror tahap terrorist dah main benda nie.. siap ada open lagi..  satu pertandingan antara geng2 JPN Perlis yg xberapa pandai bermain nie telah dijalankan.. alhamdulillah aku berjaya mendapat tempat ke 5 daripada 20 peserta.. ok la tu kan.. ada 12 gate par 48.. aku score 69.. maksudnya 21 over par!! hahaha.. orait la tu.. yg dapat no. 1 score 65, no. 2 score 67, no. 3 score 68, no. 4 score 69 gak.. just beza kat gate terakhir dia menang..  sementara kami yg xberapa pandai nie main.. pertandingan utk yg dah terror nie pun diadakan jugak.. no. 1 depa score 46... hehehe.. mungkin kalau lepas nie kalau selalu main boleh la kot.. senang je main nie..

kayu pemukul atau pun dikenali sebagai 'mellot'
gate.. inilah objektif permainan.. untuk masukkan ball melalui gate ini.. kira ganti hole la..

8 comments:

Nuisanc3 said...

mcm best je bad.. aku x penah tgk.. giler jakun

IkraamSuarez said...

nanti masa konvo kita men....

Al Hadi said...

ko bawak la kayu tu masa naik pentas terima diploma. sure KSN kagum hahahaha

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

kuntum - memang best!! ko buat la visit ke jpn perlis blaja benda nih..

ikram - orait.. kena cari mellot la

hadi - kayu tu pun mahal gak.. RM 180.. kena bayar duit maroz dulu kot.. hehehe

Anonymous said...

rasa macam permainan kurun ke 18 zaman british je eh? menarik. saya sangat teringin untuk main main game quidditch. tau apa itu quidditch? sila rujuk harry potter =)

Naz said...

Best giler! Bad, ajar kitorang main weh!

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

marmalade & naz - nanti bila aku dah ada mellot sendiri aku ajar korang main.. skang nie kat dlm ini negeri hanya tuanku raja muda perlis je ada benda alah nie.. hehe

Anonymous said...

so happy michael kors.
strong to make the former player Rainbow Bridge president Yan Kening ghd moins cher.
waved cheap uggs hand said: zhao always misunderstoo.
Fact michael kors bags.

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS