Info Solat (Click utk waktu solat)

Info Solat (Click utk waktu solat)
MASJID ZAHIR

Friday, September 26, 2008

maAF mohd zAhiR & TOK baTiN

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

hari nie last day aku keja.. next week dah start cuti.. maybe ahad @ isnin bertolak balik shah alam.. tahun nie beraya kat sana.. aku stay kat sana sampai raya ke3.. so.. raya ke3 baru balik Alor Staq.. aku dengan selambernye mempelawa diri aku ke rumah siapa2 yg ingin buat open house.. hehehe..

aku nak amik kesempatan nie untuk mohon maaf sekiranya sepanjang perkenalan aku dengan korang aku ada buat salah.. aku ada mengguris hati.. ada siapa2 tersentuh hati dengan pertuturan @ perlakuan @ penulisan aku.. ampunkan aku.. sesungguhnya dosa kita sesama insan hanya diampunkan oleh insan sahaja.. maafkan aku ye..






1 comment:

SETIA

Api! Api!

I've Got OB Spirit!!

Gerak Gerak Gerak Khas

Anak Buah Sarjan HashiM

TopicS